Halloween (zdjęcia)

Zdjęć nadal wszystkich niestety nie mam :( Posługuje się tylko tymi, które udało mi się zrobić moim telefonem co znaczy, że zdjęcia najlepszej jakości nie są.

Kilka dni przed Halloween robiliśmy dynie :) Oczywiście ja musiałam zrobić 3 bo Olivcia jest za mała a Daniel stwierdził, że nie robi bo nie zrobi żadnej ładnej.




  kolejno : Daniela ( moja) , moja (moja), Olivii (moja) i Lauren :))



Tego samego dnia wzięłam się za malowanie maski dla Daniela, którą kiedyś kupiliśmy w jakimś sklepie którego nazwa wyleciała mi teraz kompletnie z głowy ;(



Co do Halloweenowych strojów zawsze stawiam na krew i blizny. Na zdjęciach tego nie widać za dobrze, ale na żywo wyglądało (podobno) bardzo realnie z czego jestem dumna. Spędziłam nad przyklejaniem, malowaniem, tapetowaniem, szyciem i rozcinaniem trochę czasu (jakoś ponad godzinę) więc myślę, że efekt był całkiem niezły ;)




Impreza była jak najbardziej udana!





I oto moja pierwsza Halloweenowa nagroda :) Było to mega niespodzianką w niedzielny poranek :) 




Komentarze

Popularne posty