Zalatany czerwiec | Najsłodsze słowo

Hej, cześć i czołem!
4/5 matur za mną, został mi tylko ustny angielski (21.05). Zaczynam powtarzać sobie wszystko, żeby wynik był jak najlepszy. Ogółem skomentuję tą maturę tak : mogłoby być o wiele lepiej.

Sprawy z wyjazdem jakoś się toczą. Rozmawiam częściej z rodzinką, zamówiłam już wszystkie bilety, które musiałam zamówić i powoli zaczynam się zastanawiać co mam ze sobą tam zabrać.

Nawiązując to tytułu postu. Ten czerwiec będzie najbardziej zalatanym czerwcem mojego życia. Dlaczego? Bo tak jak przez całe życie nigdy w życiu nie leciałam samolotem, tak w samym czerwcu będę miała 3 takie podróże. Dlaczego? A dlatego, że do rodziny jadę już 6 czerwca a 21-23.06 muszę być w Polsce, ponieważ moi rodzice robią huczną imprezę z okazji ich urodzin, mój aniołek-siostrzenica kończy wtedy rok i na dodatek czeka mnie koncert 30 Seconds To Mars.
Nie dość, że będę sobie latać w tą i z powrotem to na dodatek wydałam już w ciul kasy na same bilety. Więc nie dość, że będzie to zalatany miesiąc to na dodatek będzie też okropnie drogi.





Poza tym wszystkim to okropnie się boję.. m.in tego, że pierwszego dnia zablokuję się językowo i nie będę umiała się słowem odezwać, że dzieci mnie nie polubią i nie będą się mnie słuchać no i że zgrubne 1000kg zamiast schudnąć.


***


Ostatnio zastanawiałam się nad najsłodszym słowem jakie znam. Nigdy nie podejrzewałam, że będzie to słowo usłyszane w jednym z najgłupszych programów świata i ,że będzie to w języku, o którym kiedyś totalnie nie miałam pojęcia. Słowem tym jest walijskie słowo CWTCH nie prezentuje się może uroczo jednak znaczenie tego słowa takie już jest.

Posłużę się tutaj wyjaśnieniem z UrbanDictionary.com :
"Snuggling and cuddling and loving and protecting and safeguarding and claiming, all rolled into one. There is an element of intimacy, earnestness and ownership in this Welsh word (recently adopted into the OED) that the closest English equivalents, "cuddle", "snuggle" and "hug" lack. 

A cwtch creates a private safe place in a room or in two peoples hearts. Cwtching is strong affection made manifest and can apply to lovers, or a parent and child. It is also possible to give a respected associate a non-romantic cwtch. In that scenario, a cwtch would be a heartfelt hug.
"

Jedno słowo a tyle w sobie mieści. Uwielbiam !


***

To byłoby na wszystko, gdyż nic więcej do powiedzenia nie mam :)
Na samiutki koniec mam prośbę do osób, które odwiedzają tego bloga i są/zamierzają być au pair w okolicach Birmingham : ODEZWIJCIE SIĘ DO MNIE :)

Komentarze

  1. ja wyląduje u rodzinki nad Liverpoolem, to dosyć daleko od Birmingham.. szkoda:D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, ja mam zamiar być, a co?

    OdpowiedzUsuń
  3. heej, mam pytanie : jak się tworzy tę 'stronę tytułową' na bloga, jak to masz na górze?
    Dzięki za radę,
    Karo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha nie spinaj się kochana :*
    Będzie dobrze :) Jeszcze kilka dni i będziesz w UK. Potem tylko znaleźć znajomych żeby się nie nudzić i jazddddaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że ustny angielski mamy tego samego dnia !:)
    Powodzenia !:*

    http://aroundblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak matura? Pierwsze 5 min jest najgorsze, nie wiesz co powiedzieć co zrobić z rękoma. Dla dzieci nie staraj się byc na siłe miła, jeżeli nie będą zbyt otwarte daj im czas. Co do tycia, utyć raczej nie utyjesz jednak stracić coś na wadze jest dość trudno. Chyba, że nie jesteś wielbicielką słodyczy, oraz zależy co oni jadają. Słodycze są tu mega tanie i zawsze coś się znajdzie czego nie ma w Polsce a zawsze chciałaś spróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty