Wszystko i nic

Dawno tutaj nie pisałam . Właściwie to czekałam na moment aż się uzbiera trochę informacji , żebym mogła napisać coś bardziej konkretnego , właściwie to nie wydarzyło się nic mega ciekawego no ale trudno .

W zakładce "Easy find" aktualnie mam 5 rodzin, jednak jest to chyba jakaś pomyłka , ponieważ napisało do mnie kilka rodzin "pasujących" do mnie , których w Easy Find nie mam . Ogółem to mam pecha do tych rodzin , albo okazuje się , że potrzebują mnie na teraz , albo mieszkają w Szkocji , albo w opisie 90 % jest na temat sprzątanie a tylko kilka zdań poświęconych dzieciom . Jak już rozpisze się z jakąś fajną rodzinką to w końcu musimy przerwać rozmowę bo wychodzi , że nie mogę przyjechać wtedy kiedy oni chcą .
Czasami przez głowę przechodzi mi : " A może by tak jednak spróbować USA " ? Ale wtedy przypomina mi się wspaniały, brytyjski akcent , ich kultura , sposób bycia no i ON . I już wiem , że Anglia to najwłaściwszy wybór ( jednak z USA zrezygnować nie zamierzam Patrycjo ! )
Tak w ogóle jak wygląda sprawa z prawkiem w Anglii ? Jeśli zdałam egzamin w Polsce to muszę go w jakiś sposób powtarzać też w Anglii ? 


Już za 5 dni Wigilia a ja nadal nie czuję tej atmosfery zbliżających się świąt . Słucham moje ulubione świąteczne piosenki , oglądam filmy które co roku oglądam i NIC . Chcę , żeby już spadł śnieg . Nie mogę się doczekać ubranej choinki , zapachu makówek . Czekam z niecierpliwością na objadanie się wszystkimi tymi pysznościami, na leniwe wieczory spędzane przed telewizorem z całą rodzinką . Święta no .. nadchodźcie jak najszybciej i trwajcie jak najdłużej !
Po świętach w planach jest praca . Nie ma co siedzieć w domu - trzeba w końcu zarobić na naprawę telefonu , tatuaż i resztę pierdół które w końcu muszę zrobić i załatwić.Poza tym , jeśli wszystko dobrze pójdzie to w czerwcu będę się bawić na koncercie 30 Seconds To Mars. 

Dziś było to bardzo miło spędzony dzień z moją najkochańszą Symonką . Kilka godzin zakupów a później próba poloneza - lepiej być nie mogło . Był to bardzo zaskakujący i  ekscytujący dzień . Z niecierpliwością czekam na więcej pałko !

Jeśli bym już nie dodała żadnego postu to chciałabym Wam wszystkim życzyć spokojnych , wesołych i radosnych świąt spędzonymi z waszymi rodzinami , tymi prawdziwymi jak i tymi goszczącymi . Bawcie się dobrze i odpocznijcie od wszystkich zmartwień 
(możecie nawet odpoczywać tak jak ten uroczy piesek ! ). 

Komentarze

  1. Uwielbiam 30STM! I pana Leto oczywiście :P Ja się do tatuażu przymierzam od paru dobrych lat i zawsze mam problem z kasą w sumie największy, bo zdaje się, że nie jest to aż tak ogromny wydatek, z racji tego, że wzór jaki chcę zrobić nie jest ani skomplikowany, ani duży, to zawsze moje oszczędności pochłaniają inne wydatki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak właściwie to niby 30STM znałam od zawsze ale dopiero gdy dowiedziałam się o biletach wpadłam w jakiś "szał" i pochłaniam ich piosenki codziennie . A pan Leto jest wyborny ! :D Co do tatuażu mam ten sam problem , tylko niestety mój będzie kosztował około 400 zł i jakoś nie potrafię na niego uzbierać :P

      Usuń
    2. Co do prawka to musisz wyrobić międzynarodowe prawo jazdy, koszt ok 30zł o ile dobrze pamiętam. Zapytaj w urzędzie, gdzie wydawali Ci Twoje polskie. :)
      I jak chcesz, to z miłą chęcią się spotkam! Ja jestem na tak. :D Trzeba by było się na fb odnaleźć.
      Za życzenia dziękujemy i życzymy równie Wesołych Świąt! ;*

      Usuń
    3. Ooo dziękuję za odpowiedź :) Ja również z chęcią się spotkam ! Miło by było pogadać z kimś kto już wie , jak sprawa z au pair wygląda :) zostawię Ci namiary na mojego fb na mailu :)

      Usuń
  2. jeździsz normalnym prawkiem w UK, problemu nie ma ;)
    No właśnie, coś mi sie z mikrofonem stało i dopieor po nagraniu to wyszło, jak poprzednio nagrywałam to komepletnie głos uciekał.

    A muszę powiedzieć, że mojego kochanego buldożka wstawiłaś, tak mam takiego pieska.

    Wesołych jeszcze raz i udanego sylwka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli fajnie , że nie muszę się martwić kolejnymi egzaminami . Chłopak mnie nastraszył , że chyba trzeba inne wyrabiać . No i muszę powiedzieć , że pieską Ci zazdroszczę !
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. no bo musicie inne wyrabiac! Jezdzi sie na PL do roku od przyjazdu a potem jest przymus zmienic na ang..koszt ok 75 do 100 funtow. gdzies to czylalam bo sama bede musiala zmienic niedlugo// Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze , czyli jednak będę musiała poszperać i dowiedzieć się dokładniej ... Dzięki za info ! :)

      Usuń
  5. Kocham Marsów. Zazdroszczę koncertu :) Też planuje sobie zrobić tatuaż. Mam już jeden, ale to uzależnia więc uważaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze nigdy wielką fanką ich nie byłam , ale bardzo lubię koncerty i mam świetnego brata , który raz na jakiś czas okazuje dobro swojego serca haha :D Ja mam w planach od długiego czasu ale jakoś zawsze pieniążki zawsze mi giną z portfela za szybko i nie jestem w stanie uzbierać haha . A to , że uzależniają to wiem :D wszyscy znajomi mi to mówią :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty