Początek

Witam na moim nowym i jednocześnie pierwszym blogu , który będzie dotyczyć tego co się dzieje w moim życiu . Blog ten , krótko mówiąc , będzie poświęcony moim marzeniom oraz najskrytszym przemyśleniom .

Najpierw może opowiem co nieco o  sobie .
Mam 18 lat . Uczęszczam do liceum i obecnie jestem w klasie maturalnej . Poza szkołą w wolnych chwilach trenuje boks oraz kickboxing , rysuje , tańczę i czytam książki . Nie należę jednak do ludzi bardzo spokojnych . Lubię sobie również raz na jakiś czas poimprezować ale ciii :) Mam dwa kotki o idiotycznych imionach a mianowicie Pierdoła i Ciąpel .
Mieszkam z rodzicami i bratem w małej miejscowości , która znajduje się na górnym śląsku . Mam również siostre , która wyszłą za mąż i ma malutką córeczkę .
W głowie mam pełno marzeń . Postaram się umieścić tu moją listę " Things to do before i die " myślę , że między innymi dzięki tej liście dowiecie się czegoś więcej o mnie .

Od razu wspomnę też o Au Pair bo będzie to często poruszany temat .
" Program Au pair to roczne lub kilkumiesieczne (niemniej niż pół roku) pobyty za granicą dla osób w charakterze opiekunki dla dzieci. Rodziny zapraszające takie osoby - w zamian za opiekę nad dziećmi i drobną pomoc w obowiązkach domowych - oferują zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie oraz kieszonkowe na własne wydatki. Au pair jest traktowana jak członek rodziny, często bierze aktywny udział w  wydarzeniach i uroczystościach rodzinnych, podróżuje i wyjeżdża z całą rodziną na wakacje. Z takiego programu czerpie korzyści zarówno Au pair jak i rodzina goszcząca. Osoba zatrudniona jako Au pair ma możliwość praktycznej nauki języka, poznawania nowych ludzi i kultury danego kraju. Rodzina natomiast ma możliwość poznania zwyczajów, kultury i kuchni kraju, z którego pochodzi Au pair. Program Au pair ma za zadanie zbliżyć do siebie ludzi różnych narodowości. " (http://www.aupairniemcy.pl/kim_jest.htm)

Au pairkom zamierzam zostać od przyszłego roku . Planuję spędzić kilka miesięcy , a nawet może rok w UK. Jest to obecnie jedno z moich największych marzeń .  Wyjechać planuje pod koniec lipca/ początek sierpnia 2014 roku . Najchętniej zrobiłabym już to teraz , jednak niestety nadal trzyma mnie tu szkoła oraz język angielski który muszę podszlifować przed wyjazdem.
Oczywiście nie mam zamiaru pojechać tam sama . Prawdopodobnie będą mi towarzyszyły dwie moje dziewczyny S i P .
Chcę znaleźć się tam ponieważ muszę zmienić coś w moim życiu . Mam dość monotonii , która towarzyszy mi każdego dnia . Chcę doświadczyć czegoś nowego , przeżyć jakąś przygodę , poznać inna kulturę oraz nowych ludzi , poprawić poziom mojego języka angielskiego i zobaczyć jak to jest żyć w innym kraju . Obecnie jest to moje priorytetowe marzenie , które musi się spełnić , innej opcji nie przewiduję .
Już zrobiłam jakiś krok w przód i założyłam sobie profil na www.aupair-world.net i powoli rozglądam się za odpowiednią rodziną . Niestety nie jest to agencja . Wszystko trzeba samemu załatwiać dlatego za niedługo będę musiała założyć profil w jakiejś agencji i dlatego mam prośbę JEŚLI ZNAJDZIE SIĘ NA TYM BLOGU OSOBA KTÓRA BYŁA , JEST LUB MA ZAMIAR ZOSTAĆ AU PAIR BARDZO PROSZĘ O POZOSTAWIENIE JAKIEGO ŚLADU PO SOBIE  dziękuję za uwagę :)



Dobra więcej rzeczy dowiecie się z następnych notek :) Teraz coś o teraźniejszości .
Siedzę sobie na mojej kanapie z laptopem na kolanach piszę tu  i gdzieś w głębi serca mam nadzieję , że zaraz na Skype wejdzie L i do mnie zadzwoni bo już zdążyłam zatęsknić haha :)

z ostatniej chwili ! Za 5 minut będzie lecieć "Szkołą uczuć " na tvn'ie ! Więc ide robić jakieś jedzonko i robie sobie kino z mojego pokoju :) Odezwe się niedługo !

Komentarze

Popularne posty