I'm still alive.

Pora odkurzyć trochę tego bloga :)

Jest już maj, co oznacza, że do powrotu do polski zostało niewiele. Dokładnie za 3 tygodnie i 1 dzień będę w Polsce, czy to nie wspaniałe?
Wiele osób mnie pyta, czy już jestem mega smutna na myśl o tym, że opuszczam moją host rodzinkę. Otóż nie. Na obecną chwilę, proszę Boga aby sprawił, żeby ten 5 czerwca nadszedł jak najszybciej. Okropnie tęsknie za Polską, za rodziną i znajomymi i nie bardzo dochodzi jeszcze to do mnie, że mam kupiony bilet w jedną stronę.
Zaczęłam powoli pakowanie, ponieważ mam bardzo dużo rzeczy ( I MEAN IT ) jestem zmuszona wysłać je paczką, a nawet dwiema... Jedną pakuje już teraz, książki, buty, buty, książki, zimowe ubrania, buty, statyw, farby i.. KSIĄŻKI. Jest to na pewno jeden z powód dlaczego warto kochać Anglię - sklepy charytatywne i tanie książki ! Drugą paczkę wyślę pewnie za 2 tygodnie, kilka dni przed wyjazdem tak żeby była na miejscu zaraz przed moim przylotem :)
Podczas pakowania stwierdziłam, że zrobię sobie porządek w szafie. Taki na poważnie.. I takim o to sposobem do oddania/wyrzucenia mam ogromnie dużą reklamówkę ubrań. Jestem z siebie dumna. A to oznacza tylko jedno - WIELKIE ZAKUPY PRZEDWYJAZDOWE :D

Jeszcze tylko 22 dni... tylko 22 dwa dni! Nie myślcie, że jest mi tutaj źle. O nie ! Kocham moją host rodzinkę i moje dzieciaki i kocham Bromsgrove chociaż wieje nudą i kocham całą Anglię ale wakacje w Polsce będą jednymi z najlepszymi wakacjami prawdopodobnie !
Tatuaż, Oslo, 2 tygodnie nad morzem, weekend na pławkach, urodziny i wiele wiele innych !

Co do tatuażu.. Ostatnio trochę rysuje. A nawet dużo co można widzieć np. na moim facebooku lub instagramie. Udało mi się już zaprojektować kilka tatuaży i również załapać kontakt z jednym studiem tatuażu w Polsce ( dzięki mojemu znajomemu) I tak oto zaczęłam również rysowanie dla tego studia. Na razie mam prac nie wiele bo i jakoś czasu mało aczkolwiek już niedługo na jego stronie będą widniał moje prace, co oznacza, że ludzie mogli będą sobie je wydziarać. Czyż to nie wspaniałe ?!


Na razie to tyle. Lece sie ogarniac bo zaraz babysitting u sasiadow ! Jeśli macie jakieś pytania to standardowo pisze w komentarzach lub wysyłajcie maile lub pytajcie na asku :) ciao

Komentarze

  1. Jednymi z powodów, dla których fajnie być au-pair to docenienie domu i tęsknota za powrotem do swojego polskiego życia - ale z brytyjskim bagażem... nie tylko doświadczeń, ale i na przykład ubrań :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co planujesz po powrocie do Polski ? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty