1 MATCH

Kurcze , ja to mam wyczucie . Pomyślałam sobie - wejde na www.aupair-world.net i sprawdze co tam słychać a tam TADAAAAAAAAAM pierwszy match . Kurde nie spodziewałam się , że ludzie już szukają au pairek na nastepny rok (od lipca 2014) a jednak .
Rodzinka pochodzi z Bishops Stortford składa się z 4 osób = dwójka rodziców + dwójka dzieciaczków (dziewczynka A i chłopiec L ) . A ma lat 11 natomiast L 8 . Na pierwszy rzut oka po prostu cudowna rodzina . Nie mam jakiś zastrzerzeń do nich jednak jest jeszcze za wcześnie , żeby się na cokolwiek decydować . Dodałam ich do ulubionych no i pozostaje mi dalej czekać na kolejne matche.

Jestem cholernie podekscytowana no ! Dopiero teraz czuć to , że te całe aupairkowanie jest możliwe . Co prawda marzymy z P o Leeds , jednak z  Bishops Stortford  do Leeds jest tylko 3h więc nie ma tragedii .
O MATKO . Napisałam L , że coraz pewniejsze jest to , że za rok będę w UK . Hihiii . Chyba się ucieszył ! :)

Komentarze

Popularne posty